FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Dla Ciebie
Dla Ciebie
1 Jak mogę kupić kartę FitProfit/FitSport?

Karty oferowane przez VanityStyle mogą nabyć (za pośrednictwem swojego pracodawcy), pracownicy firm zatrudniających min. 5 osób. Nie prowadzimy sprzedaży indywidualnej naszych kart sportowych.

2 Ile kosztuje karta FitProfit/FitSport?

Koszt karty jest uzależniony od liczby pracowników przystępujących do programu oraz od sposobu finansowania kart.

3 Czy można kupić kartę dla kogoś z rodziny?

Tak, można zakupić kartę dla bliskich osób. W ofercie mamy karty dla osób towarzyszących, dzieci oraz seniorów. O szczegóły należy zapytać swojego pracodawcę.

4 Do czego uprawnia karta FitProfit/FitSport?

Posiadacze kart mogą korzystać z zajęć sportowych, które oferują współpracujące z nami obiekty sportowo-rekreacyjne. Sprawdź najbliższe. Z karty FitProfit można korzystać limitowaną lub nielimitowaną liczbę razy w dowolnej liczbie różnych obiektów w ciągu miesiąca. Karta FitSport uprawnia natomiast do 8 wejść do dowolnych obiektów w miesiącu. Z aktywną kartą można dodatkowo korzystać, bez dodatkowych kosztów, ze Strefy VanityStyle.

5 Jak można zrezygnować z karty FitProfit/FitSport?

Rezygnację z karty należy zgłosić u opiekuna programu FitProfit/FitSport w Twojej firmie lub na Platformie eVanityStyle – w zależności od umowy zawartej między VanityStyle a Twoim pracodawcą.

6 Czy można zrezygnować z karty i nadal mieć dostęp do ćwiczeń online?

Ze Strefy VanityStyle można korzystać tylko posiadając aktywną kartę FitProfit/FitSport. Dezaktywacja karty wiąże się z brakiem dostępu do niej.

7 Zginęła mi karta. Co należy robić?

Zgłoś zagubienie karty w Dziale HR swojej firmy. Jeśli karta była zamawiana i opłacana za pośrednictwem platformy internetowej e.vanitystyle.pl, możesz zamówić duplikat karty na stronie platformy.

8 Przez jakiś czas nie będę mógł korzystać z karty FitProfit/FitSport. Czy mogę ją przekazać innej osobie?

Niestety nie ma takiej możliwości. Karta FitProfit/FitSport jest kartą imienną, przypisaną do danej osoby i nie ma możliwości, aby korzystały z niej inne osoby. Korzystanie z karty, czyli wejście do obiektu sportowego jest możliwe po okazaniu karty wraz z dokumentem tożsamości.

9 W jaki sposób należy opłacać kartę dla siebie i dla osób dodatkowych?

Istnieją różne sposoby opłacania kart sportowych, więc odnośnie sposobu płatności skontaktuj się ze swoim działem HR lub naszą infolinią.

10 Posiadam kartę FitSport - jak sprawdzić, ile wejść do obiektów pozostało mi w danym miesiącu?

Pozostałą ilość wejść w danym miesiącu możesz sprawdzić, logując się do Aplikacji Mobilnej VanityStyle. Możesz również skontaktować się z naszą infolinią pod nr 22 371 50 72 lub wysyłając wiadomość na adres: infolinia|vanitystyle.pl| |infolinia|vanitystyle.pl. Infolinia czynna jest  od poniedziałku do niedzieli w godz. 7:00-21:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

11 Czy mogę wejść z kartą FitProfit/FitSport do dwóch różnych obiektów danego dnia?

Tak, posiadając kartę FitProfit/FitSport możesz z niej korzystać kilkukrotnie tego samego dnia z różnych obiektów sportowych.

12 Czy muszę aktywować nową kartę FitProfit/FitSport?

Karta jest aktywna od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, na który została zamówiona. Nie trzeba jej aktywować.

13 Nie mogę wejść do obiektu, co powinien zrobić?

Skontaktuj się z infolinią VanityStyle pod numerem telefonu (22) 371 50 72, pracującą 7 dni w tygodniu w godz. 7:00-21:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

14 Czy dziecko musi okazać dokument tożsamości by skorzystać z zajęć sportowych?

Dziecko, jako Użytkownik karty, zobowiązane jest do okazania dokumentu tożsamości przed skorzystaniem z wizyty. W  przypadku dzieci nieobjętych obowiązkiem szkolnym (dzieci do 7 roku życia) nie jest wymagane okazywanie dokumentu tożsamości przed skorzystaniem z zajęć sportowych – niezbędna jest tylko imienna karta FitProfit.

15 Gdzie mogę sprawdzić, czy moja karta jest aktywna?

W celu uzyskania informacji o tym, czy karta jest aktywna, skontaktuj się z Działem HR u swojego pracodawcy bądź z naszą Infolinią pod numerem telefonu 22 371 50 72.

Dla Pracodawcy
Dla Pracodawcy
1 Jaka jest minimalna liczba pracowników potrzebna do dołączenia firmy do Programu?

Program Sportowy zaczynamy od minimum 5 zgłoszonych pracowników (na wybrany program – FitProfit lub FitSport).

2 Czy mogę wybrać oba Programy?

Jeśli zatrudniasz minimum 40 pracowników, tak. Twoi pracownicy mogą wybrać taką kartę, jaka im odpowiada. Zasadą jest, że przy mieszanym programie trzeba zgłosić minimum 10 pracowników na kartę FitProfit oraz minimum 5 pracowników na kartę FitSport.

3 Jaka jest cena karty?

Cena karty uzależniona jest od dwóch czynników: liczby pracowników zgłoszonych do programu oraz od wysokości dofinansowania kart ze strony firmy. Aby otrzymać szczegółową wycenę, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego.

4 Skąd wziąć dofinansowanie do kart?

Karty mogą być dofinansowanie z środków obrotowych lub z ZFŚS. Możemy również zaproponować Program Sportowy bez finansowania ze strony firmy.

5 Kiedy można wystartować z programem sportowym w firmie?

Program możemy rozpocząć od 1-szego dnia każdego miesiąca.

6 Na jak długo zawierana jest umowa?

Umowę zawieramy na czas określony lub na czas nieokreślony (w zależności od indywidualnych ustaleń z firmą). Zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego, a przygotujemy indywidualną ofertę.

Dla Partnera
Dla Partnera
1 Dlaczego warto nawiązać współpracę partnerską?

Mamy 15 lat doświadczenia, a karty sportowe FitProfit i FitSport są oferowane jako benefit pracowniczy firmom o różnej wielkości, z różnych obszarów biznesu. Współpracujemy z ponad 3800 obiektami sportowo-rekreacyjnymi w całej Polsce. Gramy fair: dołączenie do grona naszych partnerów nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi  kosztami dla twojego klubu. Możesz tylko zyskać! Za wizyty w twoim obiekcie, płacimy szybko i na czas –  zawsze w ciągu 14 dni. Współpraca z nami to dodatkowy dochód, a także możliwość dotarcia do zupełnie nowej grupy osób i zwiększenie zasięgu działania, dzięki pozyskaniu nowych klubowiczów.

2 Jak mogę zgłosić się do programu partnerskiego?

Jeżeli chcesz zostać partnerem programów sportowo-rekreacyjnych FitProfit i FitSport, wypełnij formularz kontaktowy. Formularz jest przeznaczony tylko dla właścicieli obiektów sportowo-rekreacyjnych. Zgłoszenia podmiotów zainteresowanych współpracą w ramach Programu FitProfit i FitSport będą weryfikowane według kolejności ich nadesłania.

3 Czy będę mieć przypisanego opiekuna?

Tak. Będziesz mieć zapewniony komfort i pomoc na co dzień dzięki dedykowanemu opiekunowi, który pomoże w logistyce i odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

4 Jakie warunki muszę spełnić, aby przystąpić do współpracy?

Powinieneś być przedsiębiorcą, który prowadzi działalność sportowo – rekreacyjną oraz dysponuje obiektem sportowo – rekreacyjnym . Twój obiekt powinien świadczyć co najmniej jedną z podstawowych usług: aqua aerobik, basen, cross trening, fitness, grota solna, joga, lodowisko, park linowy, sauna, siłownia, squash, spinning (indoor cycling), sztuki walki, ścianka wspinaczkowa, taniec, tenis, wrotkowisko.

Kupony QlturaProfit
Kupony QlturaProfit
1 Dlaczego warto nawiązać współpracę partnerską?

Mamy 15 lat doświadczenia, a kupony QlturaProfit są oferowane jako benefit pracowniczy firmom o różnej wielkości, z różnych obszarów biznesu. Współpracujemy z ponad 300 obiektami związanymi z kultura i rozrywką w całej Polsce. Gramy fair: dołączenie do grona naszych partnerów nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi  kosztami dla Twojego obiektu.

2 Jak mogę zgłosić się do programu partnerskiego QlturaProfit?

Jeżeli chcesz zostać partnerem programu QlturaProfit, zapoznaj się z warunkami współpracy i wypełnij formularz kontaktowy. Skontaktujemy się z partnerami zgodnie z kolejnością nadesłanych zgłoszeń.

3 Co zyskuję dzięki akceptacji kuponów QlturaProfit?

Możliwość pozyskania nowych widzów/odwiedzających Państwa obiekt. Osoby, które w ramach ZFŚS otrzymują kupony od swojego pracodawcy, statystycznie chętnie korzystają z wejść do wszelkiego rodzaju obiektów związanych z kulturą i rozrywką. Związane jest to z tym, że de facto otrzymują je za darmo i nie muszą z własnej kieszeni płacić za wejście do obiektu.

4 Czy będę mieć przypisanego opiekuna?

Tak. Będziesz mieć zapewniony komfort i pomoc na co dzień dzięki dedykowanemu opiekunowi, który pomoże w logistyce i odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

Strefa VanityStyle
Strefa VanityStyle
1 Czym dokładnie jest Strefa VanityStyle?

To holistyczna platforma online, stanowiąca fantastyczne uzupełnienie kart FitProfit i FitSport, które pozwalają ćwiczyć w obiektach sportowych. Jednak w VanityStyle stawiamy na możliwość wyboru i wspieramy naszych użytkowników w każdym z nich. Dzięki platformie możesz ćwiczysz, gdzie chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz – ale na tym nie poprzestajemy! Ćwicz z nami nie tylko swoje ciało, ale i umysł.

2 Co znajdę na Strefie VanityStyle?

Po pierwsze, szeroki wybór treningów od profesjonalnych trenerów personalnych, które możesz filtrować pod względem poziom trudności, ulubionego trenera, czasu trwania (w zależności, czy się śpieszysz, czy masz teraz wolniejszą chwilę!), a także kategorii ćwiczeń, np. body&mind czy wytrzymałość.

Zachęcamy również do brania udziału w wyzwaniach treningowych, przyszykowanych specjalnie dla Ciebie, by zwiększać stopniowo twą siłę, sprawność i wytrzymałość.

Aktywność fizyczną wspieramy odpowiednią dietą – zajrzyj do naszej sekcji webinarów i kursów z dietetykiem oraz artykułów o prawidłowym odżywianiu się i ruchu!

Zdrowe ciało to nie wszystko – skupiamy się również na zdrowym duchu. Oferujemy kurs mindfulness, na którym zajrzysz w głąb siebie i nauczysz się radzić ze stresem, kursy samorozwojowe, a także webinary i artykuły psychologiczne.

3 Czy potrzebuję specjalistycznego sprzętu do ćwiczeń?

Nasza biblioteka treningowa została przygotowana z myślą, żeby każdy mógł z niej skorzystać, niezależnie od posiadanego sprzętu, stopnia zaawansowania w sportowej przygodzie czy też miejsca, w jakim się znajduje. Dlatego też większość treningów odbywa się przy udziale ciężaru własnego ciała, ale jeśli jesteś gotowy na krok dalej, czasem poprosimy Cię o wykorzystanie np. gum podczas ćwiczeń.

4 Co, jeśli jestem osobą początkującą i dopiero zaczynam ćwiczyć?

Nie martw się! Z myślą o Tobie przygotowaliśmy bardzo szeroki wybór zajęć i wyzwań: wystarczy, że w filtrze poziomu trudności treningów wybierzesz opcję „niski”, a pojawią się filmy, w których trenerzy poprowadzą Cię przez wszystkie ruchy, demonstrując Ci prawidłową technikę ćwiczeń. Jeśli potrzebujesz dodatkowej motywacji, zapraszamy Cię do wzięcia udziału w wyzwaniach treningowych przyszykowanych specjalnie dla osób początkujących, np. „Dobry Start”, „Elastyczne ciało”, „2 tygodnie z jogą” czy „Zdrowy kręgosłup”.

5 Jak mogę się z Wami skontaktować w przypadku pytań i wątpliwości?

Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 371 50 72 lub napisz  e-mail na adres: infolinia|vanitystyle.pl| |infolinia|vanitystyle.pl.

6 Czy mogę korzystać z platformy, jeśli posiadam kartę FitProfit lub FitSport?

Oczywiście! Strefa VanityStyle jest dostępna dla Ciebie za darmo jako dodatkowy benefit do karty sportowej.

7 Czy Strefa Vanitystyle jest dostępna dla moich osób towarzyszących?

Tak, oczywiście! Ze Strefy VanityStyle mogą korzystać osoby towarzyszące, przypisane do Ciebie i posiadające naszą kartę sportową. Przypominamy, że za Strefę Standard nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat!

8 Jak mogę uzyskać dostęp do Strefy VanityStyle?

Po pierwsze, musisz być posiadaczem jednej z naszych dwóch kart sportowych – Strefa Standard jest bezpłatnym benefitem zarówno dla użytkowników karty FitProfit, jak i karty FitSport. Następnie musisz się uwierzytelnić poprzez naszą platformę eVS. Skorzystaj z tego linku do logowania! e.vanitystyle.pl/register